top of page

Splošni pogoji poslovanja in varovanje osebnih podatkov

Splošni pogoji spletnega mesta www.martina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.martina.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani www.martina.si, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabno spletne strani www.martina.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev.

Zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.

V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini ( opis izdelkov, fotografije, so približne). Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.

Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine so objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Podjetje:

Ime podjetja: Martina Dizajn, oblikovanje in svetovanje, d.o.o.

Naslov podjetja: Malovaška ulica 39, 1351 Brezovica pri Ljubljani

Telefonska številka: +386 (0) 31 552 608

Spletna stran: www.martina.si

Elektronski naslov: info@martina.si

IBAN: SI56 6100 0002 2490 282 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

Matična številka: 8425868000

Ident. Številka za DDV (ID): 70531404

Zavezanec za DDV: Ne

S spletno trgovino www.martina.si (v nadaljevanju »Pletenine MarTina« ali »spletna trgovina«) upravlja  Martina Dizajn, oblikovanje in svetovanje, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Registracija:

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Pletenine MarTina se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: ime in priimek plačnika, naslov plačnika in naslov za dostavo (če je drugačen), in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini Pletenine MarTina.

Postopek nakupa:

Na spletni strani www.martina.si so prikazani izdelki s cenami v EUR. Ob kliku na izdelek, mora kupec izbrati željeno velikost izdelka in klikniti na gumb »V košarico«. V nakupovalni košarici so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na znak X pred izdelkom. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo zgoraj nad košarico “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”.

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Pletenine MarTina se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: ime in priimek plačnika, naslov plačnika in naslov za dostavo (če je drugačen), in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Nato izberete način plačila (po povzetju, po predračunu ali paypal), v kolikor imate promocijski kupon ga vpišite v naslednje okence. V kolikor je znesek naročila nižji od 100€ (z DDV) se vam obračuna še poštnina.

Pred klikom na gumb »Zaključi nakup« med postopkom naročanja je potrebno potrditi, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Naročilo prejeto. Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.” Navedene so tudi podrobnosti naročila.

Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.martina.si so v evrih. Cena stroška dostave se obračuna na blagajni, preden kupec zaključi nakup.

Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega izdelka uporabniku brezplačno.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako “Akcija!”.

Pravico do preklica naročila ima kupec vse do 2 ure po oddanem naročilu. Po tem roku preklic naročila ni več možen.

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da  nas kontaktirate preko elektronske pošte info@martina.si ali na telefonsko številko +386 (0) 31 552 608.

Status naročila:

Status vašega naročila prejmete preko e-pošte. Vsako spremembo vašega naročila dobite na vaš e-naslov katerega ste navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto v primeru, če kateri od vaših naročenih artiklov trenutno ni dobavljiv, zato je spremljanje vaše e-pošte pomembno.

Dostavni rok:

Dostavni rok je do 5 delovnih dni in prične teči od trenutka, ko je plačilo naročila uspešno izvedeno in je na transakcijskem računu ponudnika razvidno, da je bilo plačilo s strani kupca uspešno izvedeno . Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini www.martina.si so v večini primerov na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s podjetjem GLS in Pošta Slovenije, ki zagotavljajo hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji dan.

Načini plačila:

  • Preko TRR po izdanem predračunu: Kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.

  • S plačilnim sistemom PayPal: Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj ko s strani sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu.

  • Plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami

Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

Zamenjava blaga:

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen,…) ga lahko pri nas zamenja, če je le-ta na zalogi. V kolikor artikla ni na zalogi, se kupcu izda dobropis v višini zneska kupnine, ki ga kupec lahko zamenja tudi za darilne bone.  O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v roku 14 dni na info@martina.si. Postopke za zamenjavo izdelka vam sporočimo v povratnem e-poštnem sporočilu. Ob zamenjavi kupec nima dodatnih stroškov. Strošek zamenjave krije prodajalec.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,

  • izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami

  • čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo

  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.

  • Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpoštljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli.

Preklic naročila:

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na info@martina.si. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje vendar samo v primeru, da mu preko e-pošte sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni na zalogi.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Odstop od pogodbe:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Na TEJ POVEZAVI lahko najdete obrazec in vsa navodila za odstop od pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko paypala, vrnemo kupnino preko paypa-a. Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

 

Izvensodno reševanje sporov

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.

Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe med prodajalcem in kupcem. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, račun pa velja kot pogodba, saj vsebuje vse bistvene sestavine pogodbe.

Neveljavnost katerekoli določbe teh splošnih pogojev, ne pomeni neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.

Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno trgovino. Poleg teh splošnih pogojev lahko za določene dele spletne trgovine, podstrani ali za določene kupce veljajo še posebni pogoji ali pravna obvestila.

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Spletne strani imajo nameščen certifikat z najvišjo stopnjo zaščite, ki med pošiljanjem podatkov varuje osebne podatke pred zunanjimi vdori.

 

Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil:

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novičke) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi “Odjava od E-novičk”. Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočit dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

 

Piškotki 

pravna podlaga : spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki j ezačel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

– kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

– zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi aninomnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

– shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo.

– začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

– trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.

– vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne  z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosto oglasov).

– upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

Pritožbe, reklamacije in informacije:

V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov info@martina.si ali po pošti na naslov: Martina Dizajn, oblikovanje in svetovanje, d.o.o., Malovaška ulica 39, 1351 Brezovica pri Ljubljani, Slovenija

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 1.12.2020

bottom of page